Un sodalizio che parla sardo, che fin da subito ha esaltato i colori e i simboli della città di Olbia e della Sardegna, un legame che va oltre la semplice sponsorizzazione tecnica.
Olbia Calcio e EYE Sport rinnovano la loro partnership a tre anni dalla prima sigla, ribadendo la volontà di portare avanti un progetto in sinergia, che mira a esaltare la tradizione calcistica (e non) della città gallurese nel calcio professionistico. Un percorso di crescita che proprio la scorsa settimana è culminato con la storica qualificazione ai playoff per la Serie B.
Un grande traguardo che il club ha pianificato e voluto e che ha coinciso con il rinnovo della sponsorizzazione tecnica: EYE Sport vestirà fino al 2027 giocatori e staff della prima squadra, del settore giovanile, della scuola calcio e del crescente numero di squadre affiliate.
Per l’Olbia, la certezza di avere scelto, per i prossimi cinque anni, un partner solido, dinamico e sempre più ambizioso.
——
PARIS A EYESPORT FINAS A SU 2027
Si annoat pro ateros 5 annos su camedda cun s’isponsor tènnicu
Unu sòtziu chi faeddat sardu, chi luego at dadu onore a sos colores e sos sìmbulos de Terranoa e de sa Sardigna, unu ligàmine chi che giùmpat s’isponsorizatzione tènnica ebbia.
Olbia Calcio e EYE Sport annoant sa camedda insoro a tres annos dae su primu acordu, cunfrimmende sa punna de unu progetu in cunlaboratzione, chi mìriat a dare mustra a su connotu in contu de fuba (e de áteru) de sa tzitade cadduresa in su fùbalu de sos mastros. Unu tretu in crèschere, chi pròpiu sa chida passada at congruidu cun sa cualìfica mai àpida a sas finales pro sa Serie B.
Una giòmpida manna chi su club at programadu e chèrfudu e chi benit in s’ipestantu de su annou de s’isponsor tènnicu: EYE Sport at a bestire finas a su 2027 giogadores e derigentes de s’iscuadra manna, de sos frueddos de sa giovanile, de s’iscola de fuba, e de sos club a cumone cun s’Olbia, chi sunt semper de pius.
Pro s’Olbia, sa seguràntzia de àere seberadu, pro sos 5 annos benièntes, unu sòtziu tostu, briosu, e semper pius punnigosu.